13 תשובות
את לא סומכת עליו?
כן
לא , מה הוא בכלא?
תסמכי עליו
תסמכי עליו
שואל השאלה:
אני לא סומכת עליהן
אני לא סומכת עליהן
אנונימית
לא זה רק מראה שאת לא סומכת עליו
זה הגיוני אבל לדעתי זה עלול לפגוע בך בעתיד
שואל השאלה:
למה עלול לפגוע בי?^
למה עלול לפגוע בי?^
אנונימית
הגיוני, אבל אם הוא אוהב אותך באמת זה לא צריך להיות פקטור
לא
לא הגיוני בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?^
למה לא?^
אנונימית
הוא בן אדם בפני עצמו, אין סיבה שלא יהיו לו ידידות, זה סתם מגביל אותו ואולי בשלב מסוים זה גם יפגע בך בכך שהוא ירגיש רצון למרוד בחוק הטיפשי שאין לו ידידות. לפי התגובות הקודמות שלך את אומרת שאת לא סומכת עליהן, אבל זה תירוץ גרוע, את צריכה לסמוך עליו שגם אם הן יעשו משהו הוא ידע לא לעשות כלום. אם את לא יכולה לסמוך עליו, זה בזבוז של קשר.
אנונימי
בעיות אמון
באותו הנושא: