6 תשובות
דברי עם ההורים שלך
דבר*
שואל השאלה:
אני מתבייש שיחשבו שהשתגעתי
אני מתבייש שיחשבו שהשתגעתי
אנונימי
תנסה
תקשיב , תדבר עם ההורים שלך ואם אין תתקשר לער"ן
אתה ממש לא משוגע לכל אחד יש את הדברים הקטנים האלה בחיים שצריך לטפל בהם אבל הדברים לא יכולים לתת לך הגדרה ואף אחד לא יכול לתת לך הגדרה אתה בן אדם אנושי ובשביל שזה לא יחמיר עדיף שתגיד
באותו הנושא: