6 תשובות
דברי עם ההורים שלך
שואל השאלה:
אני מתבייש שיחשבו שהשתגעתי
אנונימי
תקשיב , תדבר עם ההורים שלך ואם אין תתקשר לער"ן
אתה ממש לא משוגע לכל אחד יש את הדברים הקטנים האלה בחיים שצריך לטפל בהם אבל הדברים לא יכולים לתת לך הגדרה ואף אחד לא יכול לתת לך הגדרה אתה בן אדם אנושי ובשביל שזה לא יחמיר עדיף שתגיד