6 תשובות
פף, גם אני.
אני גם לפעמים משהו הזוי
שואל השאלה:
חחח זה לא היה מכוונה כזאת, לא התעצבנתי פשוט אם כולם היו עם מטריה אז זה היה פחות מביך כי זאת לא רק אני עומדת עם מטריה בין כולם
אנונימית
אני בוכהה
אני מאלה עם הכובע אבל נטו כי אני עצלנית להחזיק משהו ביד ולהסחב איתו
אלה עם המטריות הכי מגניבים מה יש לך
הכול טוב, אף אחד לא יחשוב שאת מוזרה בגלל שאת עם מטרייה
אני גם
באותו הנושא: