7 תשובות
כי מרי זה מריה וכריס זה ישו
אפשר גם הפי כריסמס נראה לי
זה מין ביטוי, כך נהוג.
אפשר גם הפי אבל הרוב אומרים מרי כי merry זה משמעות של שמחה
happy, זה רגש, שמחה.
ואילו - merry , זו יותר התנהגות, עליז.
זה תלוי בשפה וניתן להגיד את שניהם.
בארה"ב נהוג להגיד merry, ובuk נהוג להגיד happy.
מה שהסבירו
מה שכן אומרים בתקופה הזו happy holidays
זה כריסמס והשנה האזרחית ויש מציינים את חנוכה
מי שכתב למעלה (כיף כאפה)
מאייתים מרי (כריסמס) שונה ממרי (מריה)