8 תשובות
כנראה שיש לך חוסר בברזל..
לכי לד"ר לערפדים, דיברתי איתו הוא עזר לי
לא פשוט ראית יותר מידי סדרות ערפדים
גם אני ככה
מספיק טלוויזיה להיום
גם אני ככה זה בסדר ואת לא ערפד
אנונימית
הספאם 6/10 לא רע
את חדשה פה יש לך עוד הרבה מה ללמוד והרבה להשתפר, ראיתי מושקעים יותר אבל סה"כ נחמד
את חדשה פה יש לך עוד הרבה מה ללמוד והרבה להשתפר, ראיתי מושקעים יותר אבל סה"כ נחמד
אממ, מעניין אבל כנראה את לא ערפד