3 תשובות
זה תלוי מה את מחפשת גם אצל הגבר אם את מחפשת קודם את היופי יהיה לך קשה ככה למצוא מישהו..
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא של היכרות זה של חרמנות..
זה לא של היכרות זה של חרמנות..
נוני צאט
באותו הנושא: