5 תשובות
בקניונים כמו עזריאלי וכו'
באיכילוב השקיעה גם ממש יפה ואפילו רואים את הים אבל זה בית חולים
אפשר גם לעלות אל בניין רנדומלי ולראות משם את השקיעה
באיכילוב השקיעה גם ממש יפה ואפילו רואים את הים אבל זה בית חולים
אפשר גם לעלות אל בניין רנדומלי ולראות משם את השקיעה
שואל השאלה:
אבל בניין ספציפי אבל צריכה
מקום לעשות בו גם תמונות שאין זכוכית
אבל בניין ספציפי אבל צריכה
מקום לעשות בו גם תמונות שאין זכוכית
אנונימית
אולי בגשר של הקרייה?
שואל השאלה:
נמוך מידי אין נוף
נמוך מידי אין נוף
אנונימית
ממ..
אני בספק אם יש מקום גבוה בלי זכוכית
אז נגיד בעזריאלי יש ספסלים את יכולה לעלות על אחד ולא יראו את הזכוכית
אני בספק אם יש מקום גבוה בלי זכוכית
אז נגיד בעזריאלי יש ספסלים את יכולה לעלות על אחד ולא יראו את הזכוכית
באותו הנושא: