5 תשובות
בקניונים כמו עזריאלי וכו'
באיכילוב השקיעה גם ממש יפה ואפילו רואים את הים אבל זה בית חולים
אפשר גם לעלות אל בניין רנדומלי ולראות משם את השקיעה
שואל השאלה:
אבל בניין ספציפי אבל צריכה
מקום לעשות בו גם תמונות שאין זכוכית
אנונימית
אולי בגשר של הקרייה?
שואל השאלה:
נמוך מידי אין נוף
אנונימית
ממ..
אני בספק אם יש מקום גבוה בלי זכוכית
אז נגיד בעזריאלי יש ספסלים את יכולה לעלות על אחד ולא יראו את הזכוכית