30 תשובות
אני לא חושבת שיש בנות שאוהבות שמתייחסים אליהן חרא זה מגעיל ומוריד בטירוף
הם לא אוהבות את זה
תדבר בצחוקים כזה
אבל רק אם אלה יודע שהיא אוהבת את זה, לא כל הבנות ככה
ואל תכליל אחי, יש בנות פה
אבל רק אם אלה יודע שהיא אוהבת את זה, לא כל הבנות ככה
ואל תכליל אחי, יש בנות פה
שואל השאלה:
נו בסדר ברור שלא כולן, אבל רובן.
למעשה כמעט כל אלה שנראות טוב אוהבות יחס כזה, זה רק האאוטסיידריות שנמשכות לנחמדים
נו בסדר ברור שלא כולן, אבל רובן.
למעשה כמעט כל אלה שנראות טוב אוהבות יחס כזה, זה רק האאוטסיידריות שנמשכות לנחמדים
אנונימי
נכון, בנות אוהבות את זה.
אבל הבנות השרוטות.
אתה רוצה מישהי בריאה או מישהו מתוסבכת שרק תתסבך אותה עוד יותר?
כאילו, זה חלק קטן שבדרך כלל עברו דברים ופגיעות בחיים והן מתוסבכת רצח עכשיו
ומצטרפת לתשובה שמתחתיי
אבל הבנות השרוטות.
אתה רוצה מישהי בריאה או מישהו מתוסבכת שרק תתסבך אותה עוד יותר?
כאילו, זה חלק קטן שבדרך כלל עברו דברים ופגיעות בחיים והן מתוסבכת רצח עכשיו
ומצטרפת לתשובה שמתחתיי
בנות לא אוהבות שמתייחסים אליהן חרא. אף אחת לא אוהבת את זה.
פשוט בנות שנשארות עם גברים שמתייחסים אליהן רע הן בנות עם דימוי עצמי נמוך שלא חושבות שמגיע להן יותר טוב.
ומי שמההתחלה הולכת לגבר שמתייחס אליה רע חושבת שזה רק הצגה ובפנים הוא אדם טוב והיא רוצה "לשפר" אותו ואולי להרגיש שהיא היוצאת דופן שהוא יתייחס אליה טוב כשלשאר האנשים הוא מתייחס רע.
אם אתה לא אדם רע, אל תהיה כזה.
פשוט בנות שנשארות עם גברים שמתייחסים אליהן רע הן בנות עם דימוי עצמי נמוך שלא חושבות שמגיע להן יותר טוב.
ומי שמההתחלה הולכת לגבר שמתייחס אליה רע חושבת שזה רק הצגה ובפנים הוא אדם טוב והיא רוצה "לשפר" אותו ואולי להרגיש שהיא היוצאת דופן שהוא יתייחס אליה טוב כשלשאר האנשים הוא מתייחס רע.
אם אתה לא אדם רע, אל תהיה כזה.
אני מבין מה שאתה אומר אבל בסופו של דבר אתה תמצא מישהי שבאמת תעריך את המעשים הטובים שלך.
וכל האנשים שמתנהגים חרא לבת הזוג שלהם ומקללים אותם וכאלה, עוד כמה שנים בת הזוג תזרוק אותו כי היא מתחילה להבין איזה התנהגות לא מוסרית זאת וזה סתם בן אדם מגעיל
וכל האנשים שמתנהגים חרא לבת הזוג שלהם ומקללים אותם וכאלה, עוד כמה שנים בת הזוג תזרוק אותו כי היא מתחילה להבין איזה התנהגות לא מוסרית זאת וזה סתם בן אדם מגעיל
שואל השאלה:
אבל זה משפט פשוט לא נכון malia, המון, המון בנות אוהבות נמשכות לדושים. זה לא רק בגלל שהן חושבות שהן יתקנו אותם, אלא כי זה פשוט מושך אותן גברים קשים שלא נרתעים מהן
אבל זה משפט פשוט לא נכון malia, המון, המון בנות אוהבות נמשכות לדושים. זה לא רק בגלל שהן חושבות שהן יתקנו אותם, אלא כי זה פשוט מושך אותן גברים קשים שלא נרתעים מהן
אנונימי
אם אתה מעדיף להיות בן אדם רע בשביל להשכיב בחורות עם בעיה בראש מאשר להיות בן אדם טוב ולמצוא חברים ובחורה שאוהבים אותך כמו שאתה, לך על זה
^^^^^^מה? אני חושבת שאני נראת סבבה ואני לא הייתי רוצה בחיים שיהיה לי מישהו שיתייחס אליי בצורה דוחה, הייתי מעיפה אותו בלי למצמץ.
אתה אומר משפטי חסרי בסיס ולא קשורים בשום צורה למציאות.
אתה אומר משפטי חסרי בסיס ולא קשורים בשום צורה למציאות.
^^^ואז אחרי חודשיים שלושה כשהניצוץ הראשוני חולף הן מבינות כמה שזה פוגע ולא באמת אוהבות את זה. והן נפגעות כל פעם מחדש אבל מפחדות להישאר לבד ולא עוזבות.
אנשים אל תיקחו אותו ללב, הוא אינסל ובסופו של יום הוא יהרוס רק את החיים של עצמו
ממש לא כולן. הרבה בנות ובעיקר ילדות "מתלהבות " מבד בויז. כשזה מגיע לחתונה או להמשך החיים ביחד זה בנות שעדיין תקועות. הכי טוב בשבילך ובבילהן להיות בן אדם טוב.
גם ה" מוזרות" שנמשכות לנחמדים כנראה נחמדות. כי לא הייתה להם השפעה מהילדות ה- סליחה על המילה, סנוביות. פשוט תהיה מי שאתה ואל תדרדר לזה
^^^זה לא קשור הוא צריך להבין שמה שהוא אומר לא נכון בכלל
שואל השאלה:
malia העניין שהן ממשיכות למרות כל הפגיעות האלה לצאת עם אותם גברים. ואני מבין את זה לחלוטין, גברים עם אופי יותר "רע" משדרים גבריות וחוסר נואשות ביחס לגברים נחמדים/טובים, זה בסהכ הטבע
malia העניין שהן ממשיכות למרות כל הפגיעות האלה לצאת עם אותם גברים. ואני מבין את זה לחלוטין, גברים עם אופי יותר "רע" משדרים גבריות וחוסר נואשות ביחס לגברים נחמדים/טובים, זה בסהכ הטבע
אנונימי
לצערי, בספק אם הוא יבין את זה. הוא שואל את השאלה הזאת כל יום.
אז זה עצוב ולא חכם מצידו.
נכון, אבל שוב, הוא הורס רק לעצמו
אני חושבת שאתה טועה ואתה מסתכל על זה לא נכון. ברור שכל אחד נמשך למשהו אחר, הגיוני לגמרי שיהיו בנות שממש יימשכו לגברים שמתייחסים אליהן רע.
אבל בסופו של יום הרוב הגדול לא רוצה את זה.
אף אחת לא תרצה להתחתן עם גבר שמתנהג אליה רע. גם נשים במערכות יחסים רעילות מאמינות שיום יבוא והוא ישתנה, או שזה תהליך ועניין של זמן עד שהוא יתרכך ויפסיק את ההתנהגות הזו.
וכמו שאמרתי, מי שנמשכת לגבר שמתייחס אליה רע ואוהבת את זה שהוא לא שם עליה או לא מעריך אותה - היא כנראה אחת עם דימוי עצמי נמוך שחושבת שזה מה שנחשב גברי וזה מה שאומר שהוא מחבב אותה.
וכנראה לא מכירה משהו אחר בחיים שלה.
להיות בן אדם נחמד לא אומר שאתה נואש.
מצד שני הרבה גברים, אולי גם אתה, עושים את הטעות ומניחים שזה שהם נחמדים למישהי זה אומר שהם זכאים להזדמנות ממנה. אז זה לא נכון.
יש להיות נחמד ומנומס ולתת כבוד בסיסי, ומלבד זה יש עניין של כימיה וחיבור רגשי ומשיכה פיזית שגורמים למישהי (וגם מישהו) לרצות משהו רומנטי עם מישהו אחר.
זה שאולי אתה מרגיש שבנות לא נמשכות אליך או לא מעוניינות בך לא קשור אך ורק לזה שאתה פשוט אדם נחמד.
אבל בסופו של יום הרוב הגדול לא רוצה את זה.
אף אחת לא תרצה להתחתן עם גבר שמתנהג אליה רע. גם נשים במערכות יחסים רעילות מאמינות שיום יבוא והוא ישתנה, או שזה תהליך ועניין של זמן עד שהוא יתרכך ויפסיק את ההתנהגות הזו.
וכמו שאמרתי, מי שנמשכת לגבר שמתייחס אליה רע ואוהבת את זה שהוא לא שם עליה או לא מעריך אותה - היא כנראה אחת עם דימוי עצמי נמוך שחושבת שזה מה שנחשב גברי וזה מה שאומר שהוא מחבב אותה.
וכנראה לא מכירה משהו אחר בחיים שלה.
להיות בן אדם נחמד לא אומר שאתה נואש.
מצד שני הרבה גברים, אולי גם אתה, עושים את הטעות ומניחים שזה שהם נחמדים למישהי זה אומר שהם זכאים להזדמנות ממנה. אז זה לא נכון.
יש להיות נחמד ומנומס ולתת כבוד בסיסי, ומלבד זה יש עניין של כימיה וחיבור רגשי ומשיכה פיזית שגורמים למישהי (וגם מישהו) לרצות משהו רומנטי עם מישהו אחר.
זה שאולי אתה מרגיש שבנות לא נמשכות אליך או לא מעוניינות בך לא קשור אך ורק לזה שאתה פשוט אדם נחמד.
שואל השאלה:
להפנות את זה אליי ולהוציא אותי כאינסל או להגיד ששאלתי את זה כבר פעמים (מה?), זה לסטות מהנושא של השאלה.
אז לא, אני לא אינסל והולך לי אחלה עם נשים כי ברגע שאתה מבין את הפסיכולוגיה הנשית להתחבר איתן זה אחד הדברים הקלים שיש.
הפסיכולוגיה הנשית כן עובדת על כך שברגע שאתה לא משדר טוב לב מוחלט, וכן איזה שהוא פאסיב - אגרסיב ולא רק משתפך במחמאות עליה ועונה לה אחרי דקה, אלא גם עוקץ ומראה לה שיש לך חיים, היא תמשך יותר.
נשים מתאהבות ברגע שהן חוות את כל קשת הרגשות, אהבה, שנאה, געגוע, כעס, חיבה. אם הבחורה לא תרגיש שהיא ברכבת הרים רגשית היא פשוט תשתעמם מהר מהגבר.
*ושוב, לא כולן, רובן.
להפנות את זה אליי ולהוציא אותי כאינסל או להגיד ששאלתי את זה כבר פעמים (מה?), זה לסטות מהנושא של השאלה.
אז לא, אני לא אינסל והולך לי אחלה עם נשים כי ברגע שאתה מבין את הפסיכולוגיה הנשית להתחבר איתן זה אחד הדברים הקלים שיש.
הפסיכולוגיה הנשית כן עובדת על כך שברגע שאתה לא משדר טוב לב מוחלט, וכן איזה שהוא פאסיב - אגרסיב ולא רק משתפך במחמאות עליה ועונה לה אחרי דקה, אלא גם עוקץ ומראה לה שיש לך חיים, היא תמשך יותר.
נשים מתאהבות ברגע שהן חוות את כל קשת הרגשות, אהבה, שנאה, געגוע, כעס, חיבה. אם הבחורה לא תרגיש שהיא ברכבת הרים רגשית היא פשוט תשתעמם מהר מהגבר.
*ושוב, לא כולן, רובן.
אנונימי
ובינתיים לך אין חברה ולי יש בת זוג שאני עובר לגור איתה ביחד ואנחנו חותמים על חוזה בחמישי
אז הנה הטעות שלך. אתה מתאר התנהגות שמבחינתך אומרת להתייחס אליה רע או להתייחס אליה טוב.
כאישה אני אגיד לך שאתה מתאר כאן מצב שבו אתה תלותי עליה כשאתם בקושי מכירים, לעומת מצב שבו אתה מראה לה שאתה אדם בפני עצמך וששווה להכיר אותך.
כשאתה לא מראה שום דבר אחר מלבד מחמאות, התחנפות, לבבות, זה מחשיד. זה מעיד על זה שאתה לא כנה, שאתה מסתיר דברים.
לא רק זה, אם תוסיף לזה גם הודעות בלתי פוסקות, "אני כל הזמן חושב עלייך", ודברים בסגנון, זה תלותי. מבלי שאתה שם לב אתה מטיל את שמחת החיים שלך ואת תחושת האופוריה שלך - עליה ואתה מוודא שהיא יודעת את זה. וזה מאוד off putting מה שנקרא.
לעומת זאת אם אתה מדבר איתה על דברים שונים שאתה עושה, משתף, ולא מציג רושם של מאוהב מעל הראש שצריך תשומת לב ממנה 24/7 - היא רואה בן אדם. בן אדם שיש לו אישיות, בן אדם שהיא רוצה להכיר ולהשתלב בחיים שלו - בהדרגה.
אז אין פה סיטואציה שאתה מתנהג חרא לעומת סיטואציה שאתה מתנהג נחמד.
יש פה סיטואציה שאתה כנה ומבין את הקצב, לעומת סיטואציה שאתה מגזים.
כן אני אציין שאם אתה מתחיל להכניס פאסיב אגרסיב ולסנן, או להתנהג כאילו אתה לא מודע לקיומה כדי לנסות "לעורר" ממנה תגובה, זה יכול להניב לך 2 תוצאות -
1. יורד לה ממך והיא בעצמה תנתק את הקשר כי היא לא מוכנה לשחק משחקים.
2. היא בהחלט תהיה יותר סקרנית וצמאה לתשומת הלב שלך ואתה תבנה אצלה ציפיות שילכו ויגדלו, וברגע שהיא תבין שהציפיות האלה לא הובילו אותה לשום מקום (וזה יכול לקרות אחרי חודש או אחרי שנה, לפני שתהיו ביחד או אחרי) היא תעזוב.
כאישה אני אגיד לך שאתה מתאר כאן מצב שבו אתה תלותי עליה כשאתם בקושי מכירים, לעומת מצב שבו אתה מראה לה שאתה אדם בפני עצמך וששווה להכיר אותך.
כשאתה לא מראה שום דבר אחר מלבד מחמאות, התחנפות, לבבות, זה מחשיד. זה מעיד על זה שאתה לא כנה, שאתה מסתיר דברים.
לא רק זה, אם תוסיף לזה גם הודעות בלתי פוסקות, "אני כל הזמן חושב עלייך", ודברים בסגנון, זה תלותי. מבלי שאתה שם לב אתה מטיל את שמחת החיים שלך ואת תחושת האופוריה שלך - עליה ואתה מוודא שהיא יודעת את זה. וזה מאוד off putting מה שנקרא.
לעומת זאת אם אתה מדבר איתה על דברים שונים שאתה עושה, משתף, ולא מציג רושם של מאוהב מעל הראש שצריך תשומת לב ממנה 24/7 - היא רואה בן אדם. בן אדם שיש לו אישיות, בן אדם שהיא רוצה להכיר ולהשתלב בחיים שלו - בהדרגה.
אז אין פה סיטואציה שאתה מתנהג חרא לעומת סיטואציה שאתה מתנהג נחמד.
יש פה סיטואציה שאתה כנה ומבין את הקצב, לעומת סיטואציה שאתה מגזים.
כן אני אציין שאם אתה מתחיל להכניס פאסיב אגרסיב ולסנן, או להתנהג כאילו אתה לא מודע לקיומה כדי לנסות "לעורר" ממנה תגובה, זה יכול להניב לך 2 תוצאות -
1. יורד לה ממך והיא בעצמה תנתק את הקשר כי היא לא מוכנה לשחק משחקים.
2. היא בהחלט תהיה יותר סקרנית וצמאה לתשומת הלב שלך ואתה תבנה אצלה ציפיות שילכו ויגדלו, וברגע שהיא תבין שהציפיות האלה לא הובילו אותה לשום מקום (וזה יכול לקרות אחרי חודש או אחרי שנה, לפני שתהיו ביחד או אחרי) היא תעזוב.
שואל השאלה:
זו התגובה שלך? "לי יש לך אין"? מאוד ילדותי ושטחי מגבר בן 21 שחותם על חוזה דירה עם חברה שלו בחמישי.
בכל מקרה, אני זה לא האישיו, אני לא מחפש מערכת יחסים בשלב הזה בחיים.
אבל שיהיה לכם בהצלחה.
זו התגובה שלך? "לי יש לך אין"? מאוד ילדותי ושטחי מגבר בן 21 שחותם על חוזה דירה עם חברה שלו בחמישי.
בכל מקרה, אני זה לא האישיו, אני לא מחפש מערכת יחסים בשלב הזה בחיים.
אבל שיהיה לכם בהצלחה.
אנונימי
זה לא עניין של לי יש ולך אין, זה עניין של אני בתור בן אדם שעושה את ההכי טוב שלו מצאתי את אהבת חיי ואתה בן אדם שחושב שלהיות בן אדם רע יביא לך בחורה לא
הבנת?
הבנת?
אגב, מאוד ילדותי ושטחי לחשוב שכל הבחורות אותו דבר
שואל השאלה:
^^^^^^ מקבל את ההסבר.
אי אפשר להתעלם אבל מזה שגברים שעל הנייר מתוייגים כרעים, עונים הרבה יותר על הטייפ של הגבר שלא מחפש תשומת לב 24/7, לא תלותי וכו'.
אני מסכים שמשחקים הם לא בסיס לזוגיות יציבה, אבל הם כן מקפצה שעובדת מול המון נשים.
בסופו של דבר אני מאמין שיש יסוד אבולציוני פה, לא טוען שעצם הרוע הוא מה שמושך, אלא התכונות שהוא מביא איתם.
^^^^^^ מקבל את ההסבר.
אי אפשר להתעלם אבל מזה שגברים שעל הנייר מתוייגים כרעים, עונים הרבה יותר על הטייפ של הגבר שלא מחפש תשומת לב 24/7, לא תלותי וכו'.
אני מסכים שמשחקים הם לא בסיס לזוגיות יציבה, אבל הם כן מקפצה שעובדת מול המון נשים.
בסופו של דבר אני מאמין שיש יסוד אבולציוני פה, לא טוען שעצם הרוע הוא מה שמושך, אלא התכונות שהוא מביא איתם.
אנונימי
איזה בנות אוהבות את זה? רק טוקסיק
כלל לא, זה פתטי לומר כך.
היה לי קראש שבהתחלה היה גנטלמן וחמוד ואז כנראה נמאס לו והוא התחיל להיות אדי!ט ומעצבן, אז כן, בהחלט מוריד.
היה לי קראש שבהתחלה היה גנטלמן וחמוד ואז כנראה נמאס לו והוא התחיל להיות אדי!ט ומעצבן, אז כן, בהחלט מוריד.
איזה אפס אתה אם אתה עושה דברים רק כדי שבנות יאהבו אותך אחי,
גם אם בנות אוהבות שמתייחסים אליהן נחמד, זאת לא הסיבה להיות נחמד.
אם אתה אשכרה הולך להתנהג בחיים שלך בצורה מסוימת רק כדי לקבל תשומת לב נשית,
זה עלוב מאד.
אם אתה אדם חרא, תהיה חרא בשביל עצמך, לא בשביל אף אחד אחר, כי זו הדרך שאתה מאמין בה, ובטח שלא כי "ככה בנות אוהבות".
ואם אתה אדם טוב, אז תהיה אדם טוב בשביל עצמך, כי זו הדרך שאתה מאמין בה, ולא כדי לקבל דברים מאנשים על זה.
פוסי.
גם אם בנות אוהבות שמתייחסים אליהן נחמד, זאת לא הסיבה להיות נחמד.
אם אתה אשכרה הולך להתנהג בחיים שלך בצורה מסוימת רק כדי לקבל תשומת לב נשית,
זה עלוב מאד.
אם אתה אדם חרא, תהיה חרא בשביל עצמך, לא בשביל אף אחד אחר, כי זו הדרך שאתה מאמין בה, ובטח שלא כי "ככה בנות אוהבות".
ואם אתה אדם טוב, אז תהיה אדם טוב בשביל עצמך, כי זו הדרך שאתה מאמין בה, ולא כדי לקבל דברים מאנשים על זה.
פוסי.