3 תשובות
הוא ממש טוב
הוא תמיד מקבל ביקורת ממש טובה
בין היתר יש בו;
גבינה, קזאין, חלבון חלב, בידוד בקר ומקורות חלבון אחרים, כמו גם ויטמינים ומינרלים
הייתי ממש ממליצה עליו
זה ללא ספק בחירה ממש פופולרית גם
אם את לא מתאמנת, אין לך מה להשתמש בזה, וגם אם את מתאמנת קצת, מספיק לך האוכל שאת צורכת בכללי...
שואל השאלה:
מתאים גם אם אני לא כזאת מתאמנת? כי אני הרוב בעבודה לא מפסיקה לזוז וזה
ואיזה טעם של חלבון את ממליצה..