13 תשובות
לא אבל למה לבוא חחח
שואל השאלה:
כי אני צהובה
אז אם אני הולכת בכל זאת היא לא יכולה לעשות לי כלום נכון?
כי אני צהובה
אז אם אני הולכת בכל זאת היא לא יכולה לעשות לי כלום נכון?
אנונימית
תנצלי ימי חופש עדיף
כן זה יכול להחשב סירוב פקודה.
למה שתעשי דבר כזה תכבדי אותה
למה שתעשי דבר כזה תכבדי אותה
אנונימית
כאילו לא יענישו אותך על זה אבל אפילו המפקדים שלך יחשבו שזה מוזר
חוץ מזה לסביבה זה מסתמן שלא טוב לך להיות בבית שזב גם קצת מדאיג
חוץ מזה לסביבה זה מסתמן שלא טוב לך להיות בבית שזב גם קצת מדאיג
שואל השאלה:
ואם אני לא אלך זה גם יראה מדאיג^ ? בגלל שאצרתי לה שאני רוצה לעבוד
ואם אני לא אלך זה גם יראה מדאיג^ ? בגלל שאצרתי לה שאני רוצה לעבוד
אנונימית
כאילו למה? אם זה ארוך את יכולה לרשום לי בפרטי
שואל השאלה:
כי הייתי הרבה זמן בחופש ויש לי המון עבודה
ואני לא מצליחה להיות על הדברים
ורשמתי לה סוג של עובדה שאני באה
והיא רשמה לי לא
כי הייתי הרבה זמן בחופש ויש לי המון עבודה
ואני לא מצליחה להיות על הדברים
ורשמתי לה סוג של עובדה שאני באה
והיא רשמה לי לא
אנונימית
כאילו זה כזה דחוף שצריך לחזור?
שואל השאלה:
לא כזה דחוף
אבל אני יודעת שאכנס ללחץ כי שבוע הבא ןהחודש הקרוב יהיו קשים ובא לי לעשות סדר
אבל הלחצת אותי עכשיו שהיא גם לא תרוץ לקבן
לא כזה דחוף
אבל אני יודעת שאכנס ללחץ כי שבוע הבא ןהחודש הקרוב יהיו קשים ובא לי לעשות סדר
אבל הלחצת אותי עכשיו שהיא גם לא תרוץ לקבן
אנונימית
חחח אל תדאגי אף אחד לא ממהר לקבן
והקבן בכלל לא ממהר לעשות משהו
והקבן בכלל לא ממהר לעשות משהו
שואל השאלה:
יופי
אבל עדיין יכול להראןת כאילו יש משהו בבית כפי שאמרת עצם זה ששאלתי?
יופי
אבל עדיין יכול להראןת כאילו יש משהו בבית כפי שאמרת עצם זה ששאלתי?
אנונימית
טוב תשלחי לי הודעות בפרטי זה מציק לחזור לכאן כל רגע
באותו הנושא: