6 תשובות
הבנתי, העולם נהיה מה זה אכזרי שמפחיד לגור פה. בתור בן אדם ואישה.
אנונימית
את מדברת על אמנת איסטנבול? אם כן אז הסבירו שם שזה דורש גם המון וויתורים מצד המדינה ולחייב אותה לתת מקום לנשים מכל מיני מקומות בעולם בלי שום סינון. היא גם צריכה לפצות נשים באלימות כשהאדם האלים לא מוכן לעשות את זה. כלומר, ברור שזה דבר טוב, ואולי עדיף שהכסף ילך על דברים כאלה במקום על העלאת המשכורת לכלבים כאלה בכנסת, אבל אני יכולה להבין למה הימין מתנגד.
אין שום הצדקה להתנגד לזה.^
מה למה?
כן, כך סמוטרץ החליט - ביבי החלש הסכים לזה.
נשים ? הממשלה הזאת מוחקת אתכן.