12 תשובות
תקחי, מעיל לוקחים גם כדי להתחמם בחורף. תמיד תוכלי להוריד.
תקחי אם ממש קר
כן קפוא
כן, קר זה לא כזה משנה אם יש או אין גשם
תקחי, אבל רק שתדעי לא ירד היום גשם
ממש לא אין צורך רק עכשיו קצת קר עוד שעה יתחםם וסתם תסחבי אותו כל היום
תקחי סוודר/סווטשירט
לא ירד גשם אבל קר
זה גם תלוי איפה את גרה
אוליי סוודר או סווטשירט עגיף
כן.
אני לוקחת לפעמים כי בדרכ די קר אבל קחי בחשבון שיהיה חם יותר מאוחר
כן
רק עד עכשיו היה קצת קר זהו מעכשיו חם