22 תשובות
לא
לא מוות לערבים, מוות למחבלים. כאלה שתומכים בטרור.
*מוות למחבלים, תומכי טרור ומשפחותיהם
לא, זה שהם ערבים לא אוצר שהם בני אדם, יש ערבים טובים, לא הרבה אבל יש
לא , רק למחבלים
^^^למשפחותיהם? מה הילדה בת הארבע של מחבל עשתה?
אנונימית
כן, עונש מוות למשפחה ולמחבל או גירוש. משפחה שיוצא ממנה מחבל, זה רק בעקבות החינוך של האמא והאבא, ואחותו ואחיו יגדלו להיות מחבלים פוטנציאליים כמוהו.
אתה לא יכול לשלול לאנשים את החיים בגלל השארה
גירוש/מוות למשפחות המחבלים זה לגיטימי מאוד
עצוב שאתה חושב שזה דבר רע שרוצים להרוג אנשים שתומכים בטרור ועוד קורא לו פאשיסט
א. מה הקשר פאשיסט זה משהו שונה לגמרי ולא קשור
ב. למה לא להרוג תומכי טרור? הם בסופו של דבר אלה שנותנים מוטיבציה למחבלים, אם אף אחד לא היה תומך בהם לא היו עושים את זה.
זה כמו שמישהו יבוא ויגיד לך "אני תומך בלרצוח אותך" אבל על אמת, לא בצחוק. הוא יעודד אנשים לרצוח אותך ויחזק אותם אבל הוא בעצמו לא יפגע בך ישירות. אתה חושב שזה בסדר?
א. מה הקשר פאשיסט זה משהו שונה לגמרי ולא קשור
ב. למה לא להרוג תומכי טרור? הם בסופו של דבר אלה שנותנים מוטיבציה למחבלים, אם אף אחד לא היה תומך בהם לא היו עושים את זה.
זה כמו שמישהו יבוא ויגיד לך "אני תומך בלרצוח אותך" אבל על אמת, לא בצחוק. הוא יעודד אנשים לרצוח אותך ויחזק אותם אבל הוא בעצמו לא יפגע בך ישירות. אתה חושב שזה בסדר?
אנונימי
^^^אתה לא יכול להחיל עונש מוות על משפחה של בן אדם שעשה פשע, אפילו אם זה מחבל. אנשים הם יצורים נפרדים זה מזה, ואתה לא יכול לגזור מוות על בן אדם רק בגלל השפעה אפשרית של אדם אחר עליו. זה חשוך ופשוט לא מוסרי בכל רובד אפשרי.
אנונימית
מוות למחבלים .
ממש לא
מוות למחבלים וגירוש הערבים מארת הקודש (ממלכת ישראל השלמה)
במחבלים* כן
ממש לא רק לממשלה שלהם ולמחבלים
לא, ואני אפשט.
אתחיל ואומר שמקווה שהתכוונת למחבלים ולא לכל הערבים...
עונש מוות לא ירתיע אותם כי מלכתחילה באו מורעלים כמחבלים מתאבדים ורק ידרבן אחרים בחברה שלהם לאותו מעגל מעשים לא נפסק. אני מאמינה בעונש שילמד את החברה הזו לא להתעסק איתנו אבל שאנחנו עם ראש ולא כמוהם. לחלוטין ייסורים יכול להיות פיתרון שיסבלו למה לא? הם מבקשים את המוות אל תתנו להם אותו מתנה, אבל עונשי המאסר עם הפינוקים בכלא לא ראויים בכלל שיקרו וזה מחדל שלצערי קורה בתקופתנו
אתחיל ואומר שמקווה שהתכוונת למחבלים ולא לכל הערבים...
עונש מוות לא ירתיע אותם כי מלכתחילה באו מורעלים כמחבלים מתאבדים ורק ידרבן אחרים בחברה שלהם לאותו מעגל מעשים לא נפסק. אני מאמינה בעונש שילמד את החברה הזו לא להתעסק איתנו אבל שאנחנו עם ראש ולא כמוהם. לחלוטין ייסורים יכול להיות פיתרון שיסבלו למה לא? הם מבקשים את המוות אל תתנו להם אותו מתנה, אבל עונשי המאסר עם הפינוקים בכלא לא ראויים בכלל שיקרו וזה מחדל שלצערי קורה בתקופתנו
לא
כן או מוות או להעיף את כולם מפה כל דבר שיביא לזה שאני לא יראה אף ערבי בארץ שלי
^ אני בעד להעיף פאשיסטים כמוך
באותו הנושא: