9 תשובות
שואל השאלה:
אף אחד לא**
אנונימית
אל תפרשי , לפעמים פתאום את יכולה להתפרסם , אל תתיאשי
שואל השאלה:
אני לא זמרת או יוצרת מוזיקה, סתם עניין אותי לשאול את זה
אנונימית
כנראה פורשת למשהו יותר יציב.
אבל אם לפרוש ולהיות בדאון, לא להמשיך הלאה ולא לעשות עם זה כלום אז הייתי מעדיפה להמשיך להיות זמרת
לא לכל אחד עולות שאלות כאלו בראש

לא כולם מצליחים בבת אחת, ההשקעה שווה בסוף
אם זה משהו שאני באמת רוצה לעשות ויש לי מודעות ואני מודעת לכישרון שלי בזה אז למה שאני אפרוש? אמשיך להתאמץ ולרוץ למטרה.
ברור שהייתי ממשיכה
הייתי ממשיך אם היה לי כסף להמשיך