6 תשובות
תזכרי דכולם שם דבים חוץ מאלה שכבר הרבה זמן שם לכולם יש מטרה כמו שלך
את לא צריכה לפחד שישפטו אותך, כולם שם מאותה הסיבה, שהיא לשמור על אורח החיים שלהם בריא.
את באה לשם כדי לצאת עם הרגשה טובה יותר וגם הם.
בהצלחה!!
הייתי בדיוק כמוך, ובאמת שאף אחד לא מסתכל על שום דבר אחר מלבד על עצמו.
כל אחד מתעסק בעצמו באימון שלו ובאיך הוא נראה, לאף אחד בחדכ לא אכפת ממה שקורה סביבו.
תרגישי בנוח
כל הקטע בחדר כושר שכולם שם כדי להשתפר, ואף אחד לא אמור לשפוט שם מישהו אחר.. מבטיחה שאף אחד לא ישפוט אותך וכולם עסוקים בעצמם
אנונימית
אנשים שם לא שופטים הם ממש נחמדים בדרך כלל אין לך ממה לדאוג
אני גם הייתי כמוך
נרשמתי לפני חצי שנה
את תראי שתלכי כמה פעמים בהתחלה הז כנראה יהיה קצת קשה אבל אחרי זה את פשוט תעופי על עצמך שתראי תוצאות
בהצלחה!