6 תשובות
תראי יותר סדרות טורקיות
חפשי ריגושים בסדרות וסרטים ויעבור לך חבר
לגיטימי לגמרי, במיוחד כשאת מרגישה שיש לך חור בלב שרק חבר יוכל למלא, זה גם הגיל שמתחילים להרגיש ולהיות יותר מודעים לדברים כאלה
אנונימית
אולי את חסרת ביטחון? את מרגישה שאת צריכה שאחרים יאהבו אותך כי את לא אוהבת את עצמך?
אגב זה בסדר לגמרי להיות סקרנים לגבי זה.
אנונימית
בעיניי בגיל הזה זה מוקדם לקשר רציני,מכירה המון שנכנסו לקשר רציני בגיל מוקדם וייצאו מצולקות..זו טעות,אני מבינה את ההרגשה,אבל תמצאי חבר שלא יהיה רציני מדי עכשיו:)
תקשיבי את בגיל ההתבגרות את בכצם רוצה הרבה אהבה ותשומת לב, את בשיא של זה גיל 13 כל הבנות עם מיליון קראשים כל שבוע, מה שאני ממליץ בגיל הזה, זה כל הזמן להתעסק ולהיות עסוק, בחוח זמנים ממש צפוף, חוגים, תחביבים, קורסים, לימודים, ספורט, כי שמשעמם עושים שטויות, ועוד דברים בשביל תשומת לב.
אם את באמת רוצה אולי איזה משהו שיאהב אותך ואת מרגישה שזה חסר לך לפי התיאורים זה נשמע כמו כלב. אז אולי גם כלב יעזור לך, באמת תאמיני לי, כלב זה חתיכת אהבה, נאמנה, שאפשר לחבק בלילות כמו כרית, אפשר לסמוך עליו שלא יעזוב, ותמיד יאהב אותך, רק צריך לאהוב גם אותו ולטפל בו, ולדאוג לו, אפשר לאהוב אותו והוא יחזיר לך אהבה, הוא ישעשע אותך, יגרום לך להרגיש אהבה, זה מפריח חיים בבית
בעצם*
לוח*