4 תשובות
חחnח אני מתה מה, אם הוא/י אוהבים אותך זה לא יגרום לכם להיפרד מה זה השטויות האלה
מה לעשות זה קורה. אם זה יקרה לחברה שלי אני בשמחה אעזור לה ואבין, לא אזכיר את זה אחרכך גם, זה ילדותי לצחוק על זה.
4AM
אני הפלצתי חופשי עם האקסית שלי וגם היא לידי

אתם ביחד אין שום סיבה להתבייש ואם כן משהו כנראה לא נכון שם
לא להפרד, לא, אלא אם זה הרבה או משהו ואז זה פשוט מגעיל
ושלשולים זה ליטרלי מנגיפים (בדכ), זה דבר שמטפלים בו והוא עובר