3 תשובות
ממש ממש לא
פרידה זה תמיד קשה, אבל מה שבטוח לא לחזור אליו
ייקח לך הרבה זמן לחזור למקודם, וסביר להניח שלא תחזרי
אבל זה תהליך שיבנה אותך ואת תצאי מזה הרבה יותר טוב ממקודם
מה שכן תדברי כמה שיותר על מה שאת עוברת, זה טוב תמיד לפרוק וככל שתוציאי את זה יותר כך תתרגלי לזה יותר
תבלי עם חברים, הם נמצאים שם מסיבה מסויימת
תראי סרטים רומנטיים, זה טוב לראות סרטים שמזדהים עם הרגשות שלך
לבכות זה תמיד עוזר! זו פריקה נורמטיבית של יונקים להוציא רעלים ורגשות החוצה
תמצאי תחביבים חדשים זה תמיד טוב להשתמש בזמן הפנוי החדש שיש לך
תאמיני לי כשתסיימי את התהליך את תודי לעצמך למה שעשית ועזרת לעצמך
תראי שאת לא צריכה אותו בשביל לשמוח
לא לשכוח תמיד לחבק אנשים
אנחנו צריכים 6 חיבוקים ביום בכדי להרגיש טוב יותר ו8 בשביל לגדול בתור בני אדם
שואל השאלה:
תודה רבה❤
באותו הנושא: