5 תשובות
מה השאלה?
אני לא נושמת זה בדיוק אני וחברה שלי ופשוט תגידי לה שהיא תעשה א ת זה או שתעשו את זה ביחד ותתגברו על המבוכה או שתפגשו רק שתיכן
אין ממה להתבייש. תעשו את זה הכי פשוט.
היי __ מה קורה? בא לך להצטרף אלינו היום?
היי __ מה קורה? בא לך להצטרף אלינו היום?
אוקיי, אז אל תזמיני אותם. תהיי רק את וחברה שלך. או שהיא תזמין אותם, או שאת תזמיני אותם, או שתהיו רק שניכן. בחירה שלך. אם ביישנות תעצור אותך זה מה שיהיה.
תגידי לה שגם את מתביישת.
אני יוצאת עם חברה שלי וזהו.
אני יוצאת עם חברה שלי וזהו.
באותו הנושא: