62 תשובות
לא יודעת הגדרה אבל זה כאילו הנקודה על הפרבולה שהx נמצא בציר הסימטריה
כאילו הנקודה הכי גבוה או הכי נמוכה (תלוי עם הפרבולה מחייכת או בוכה)
כאילו הנקודה הכי גבוה או הכי נמוכה (תלוי עם הפרבולה מחייכת או בוכה)
שואל השאלה:
איך יודעים מה הנוקדה אפשר סרוט לדוגמא
איך יודעים מה הנוקדה אפשר סרוט לדוגמא
שואל השאלה:
וכיאלו צרכים להציב משהו כדי למוצא את הנוקדה
וכיאלו צרכים להציב משהו כדי למוצא את הנוקדה
^^ אפשר לחשב פשוט את הממוצע של הx של נקודות ה0 ואז זה יהיה ציר הסימטריה ואז להציב את הx שיצא במשוואה ואז לחשב את הy פשוט
או להשתמש בנוסחה של הנקודת קיצון ששכחתי אותה
או להשתמש בנוסחה של הנקודת קיצון ששכחתי אותה
שואל השאלה:
מזה הנגזרת?
מזה הנגזרת?
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
שואל השאלה:
אוקיי ומה הנוסח שלה?
אוקיי ומה הנוסח שלה?
לא נראלי את צריכה לדעת עכשיו מה זה נגזרת אם את שואלת מה זה נקודת קיצון
שואל השאלה:
מה זה אומרת nx
מה זה אומרת nx
שואל השאלה:
זה abc
זה abc
שואל השאלה:
a בחזקת 2 פלוס bx פולס c
a בחזקת 2 פלוס bx פולס c
^^^ לא נכון בכלל
אני לא לומדת עדיין נגזרות (אני יודעת אבל מה זה) ואני יודעת מלא דרכים לחשב נקודת קיצון
אני לא לומדת עדיין נגזרות (אני יודעת אבל מה זה) ואני יודעת מלא דרכים לחשב נקודת קיצון
שואל השאלה:
אוקיי אז איך מחשבים נקודות קיצון?
אוקיי אז איך מחשבים נקודות קיצון?
תקשיב זה לא אבל מה שהיא לומדת נראלי זה סתם מסבך ברמות
(יש מצב שאני טועה כי אני לא יודעת מה את לומדת)
(יש מצב שאני טועה כי אני לא יודעת מה את לומדת)
^^ אני לומדת חומר של כיתה י 5 יחל ואני לא הגעתי לזה עדין
שואל השאלה:
אני בט ורק התחלתי למודד פורבלה
אני בט ורק התחלתי למודד פורבלה
^^ נו בדיוק אז את לא צריכה לדעת נגזרות בכלל
שואל השאלה:
יש לנו נוקדת קיצון בפרובלה ומה זה ואיך אני יודעת מ זה מה התחום עליה ורידה?
יש לנו נוקדת קיצון בפרובלה ומה זה ואיך אני יודעת מ זה מה התחום עליה ורידה?
שואל השאלה:
כן אצלנו זה כבר עכשו יחדות כיאלו סוג של אני עוברת לא2 שזה 4 5
כן אצלנו זה כבר עכשו יחדות כיאלו סוג של אני עוברת לא2 שזה 4 5
שואל השאלה:
אז מה הנוסחה?
אז מה הנוסחה?
שואל השאלה:
אוקיי ואיך אני מוצאת את הנוקדה מדיוקית שזה קוראה
אוקיי ואיך אני מוצאת את הנוקדה מדיוקית שזה קוראה
שואל השאלה:
ואיך מוצאים מזה תחום עליה ורידה
ואיך מוצאים מזה תחום עליה ורידה
תחום עליה זה התחום שאת רואה שהפרבולה עולה ותחום ירידה זה ההפך (מתי שזה יורד זה התחום ירידה)
מחשבים את הx של הנקודת קיצון, נגיד הx של הנקודת קיצון זה 2 והפרבולה היא מחייכת אז התחום עלייה יראה ככה x<2 ובתחום ירידה זה יראה ככה x>2
מחשבים את הx של הנקודת קיצון, נגיד הx של הנקודת קיצון זה 2 והפרבולה היא מחייכת אז התחום עלייה יראה ככה x<2 ובתחום ירידה זה יראה ככה x>2
^ יש את הנוסחה הזאת ואפשר גם לחשב את הx של הנקודת קיצון (ציר סימטריה) בכך שמחשבים את הנקודות ה0 של הפרבולה ואז עושים ממוצע בין האיקסים שלהם
שואל השאלה:
מה זה הקו הזה
מה זה הקו הזה
שואל השאלה:
אחרי -b
אחרי -b
שואל השאלה:
אוקיי תכלו להביא לי פרובלה לראות שהבנתי
אוקיי תכלו להביא לי פרובלה לראות שהבנתי
שואל השאלה:
בעצם אמלע זה נוקדת קיצון ואז מה שגדול מאמצע זה חיובי ומה שטן מאמתע שלילי
בעצם אמלע זה נוקדת קיצון ואז מה שגדול מאמצע זה חיובי ומה שטן מאמתע שלילי
שואל השאלה:
בעצם האמצע זה נקודת קיצון ומה ש קטן מx באמצע זה שלילי ומה שגודל זה חיובי
בעצם האמצע זה נקודת קיצון ומה ש קטן מx באמצע זה שלילי ומה שגודל זה חיובי
^ החלק שאת רואה שיורד לנקודת הקיצון זה תחום הירידה וההפך
שואל השאלה:
אז זה נכון מה שכתבתי
אז זה נכון מה שכתבתי
^ כן חחח
שואל השאלה:
ותכלו לתת לי בטויי לדוגמא שאראה שהבנתי
ותכלו לתת לי בטויי לדוגמא שאראה שהבנתי
https://www.google.com/search?q=%d7%a0%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%aa+%d7%a7%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%9f&rlz=1c5chfa_enil972il972&hl=iw&sxsrf=aliczsbsd4qvcy-nymnz-npabam9dtjd4q:1672512779894&source=lnms&tbm=isch&sa=x&ved=2ahukewjgzylrw6t8ahxlpsakhqjcbw4q_auoaxoecaeqaw&biw=1440&bih=789&dpr=2#imgrc=t1zfxasn3lcxgm
זה דוגמא לתמונה מגוגל תעתיקי את זה
זה דוגמא לתמונה מגוגל תעתיקי את זה
שואל השאלה:
זה לא עובד לי
זה לא עובד לי
שואל השאלה:
תכלו לתת לי בטויי לדוגמא שאראה שהבנתי
תכלו לתת לי בטויי לדוגמא שאראה שהבנתי
מינוס 2 איקס בריבוע פלוס 2 שווה לf(x)
שואל השאלה:
-4
-4
שואל השאלה:
ה[אוקיי הניקודת קיצון היא 2
ה[אוקיי הניקודת קיצון היא 2
שואל השאלה:
אז x קטן מ2 וx גדול מ2 מקווה שהבנתי
אז x קטן מ2 וx גדול מ2 מקווה שהבנתי
לא..
הנקודת קיצון תהיה (0,2) והפרבולה תרד בתחום x<2 ותעלה בתחום x>2
אה רגע כן צדקת חחח חשבתי שרשמת מינוס 4 ולא הבנתי
הנקודת קיצון תהיה (0,2) והפרבולה תרד בתחום x<2 ותעלה בתחום x>2
אה רגע כן צדקת חחח חשבתי שרשמת מינוס 4 ולא הבנתי
שואל השאלה:
כן אוקי
כן אוקי
שואל השאלה:
אז כיאלו אמתע של x שווה 2
אז כיאלו אמתע של x שווה 2
אבל כן טעית בחלק של העולה ויורד כי זה ההפך ממה שאמרת
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי
זה מה שכתבתי
שואל השאלה:
זה נקדות קיצון ותחום עליה ורידה זהו זה כל הסיפור?
זה נקדות קיצון ותחום עליה ורידה זהו זה כל הסיפור?
שואל השאלה:
כן טעות שלי הפוך
כן טעות שלי הפוך
^ לא רשמת אבל נכון
לא בקטע רע באמת אבל אם תרשמי ככה במבחן יורידו לך
את צריכה לרשום את זה כמו שאני רשמתי באי שיוון כזה
לא בקטע רע באמת אבל אם תרשמי ככה במבחן יורידו לך
את צריכה לרשום את זה כמו שאני רשמתי באי שיוון כזה
^^^ לא חחח יש עוד מלא דברים כאלה
אבל כאילו זה תלוי מה את עוד צריכה לדעת לעכשיו
אבל כאילו זה תלוי מה את עוד צריכה לדעת לעכשיו
שואל השאלה:
כןן אני צריכה לדעת נקדות קיצון ועליה ורידה
כןן אני צריכה לדעת נקדות קיצון ועליה ורידה
שואל השאלה:
וכיאלו 2 זה x
וכיאלו 2 זה x
שואל השאלה:
?
?
^ אז אם זה מה שאת צריכה לדעת לעכשיו אז זה הכל חחח
לא איקס שווה ל0
הy שווה ל2
הy שווה ל2
שואל השאלה:
אה אוקיי
אה אוקיי
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
זה קצת דומה לחציון בסטסטיקה לא כיאלו זה בערך אתו דבר שתהם האמצע
זה קצת דומה לחציון בסטסטיקה לא כיאלו זה בערך אתו דבר שתהם האמצע
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שעזר לי
תודה רבה לכל מי שעזר לי
שואל השאלה:
בבקשה תענו
בבקשה תענו
אני לא יודעת מה זה חציון בסטטיסטיקה כי ממש דילגנו על החומר הזה אז אני לא יכולה להגיד :(
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
דיכאון
באותו הנושא: