6 תשובות
זו רק ההתחלה את לאט לאט תתחזקי יותר וגם המסה תעלה אם תאכלי נכון
שואל השאלה:
כבר אימון שלישי ונראת יותר רזה
וזה גרוע/:
אנונימית
את צריכה להיות בעורף קלורי (לאכול יותר ממה שאת שורפת) אני יכולה לחשב לך אם את זה רוצה
ואם את לא רוצה להתעסק בקלוריות פשוט תאכלי יותר
מה שמעליי אמרה את צריכה לעשות מסה, מאזן קלורי חיובי ואימוני כוח
שואל השאלה:
כנראה אני לא בעוד קלורי
בגלל זה מרזה?
אנונימית
באותו הנושא: