6 תשובות
אני בקרבי, הייתה רגילה של שבוע
היה לי חופש של איזה יומיים רק
לי היה בהתחלה ישנו יום אחד בטירונות ואז הוציאו אותנו לשבועיים
אחרי הסוף שבוע ישר לסדיר
רוב החברות שלי חוץ מאחת ישר שלחו אותן לסדיר
לי הייתה רגילה של שבוע ואז חזרנו