7 תשובות
כן אבל בצחוק
לא
כן, נתתי לחברה הכי טובה שלי סטירה חזקה
בכיתה ז כן אבל עכשיו השתנתי כבר (כיתה ט)
לא.
אני לא גורילה למה שאני ארים יד על מישהו
אני לא גורילה למה שאני ארים יד על מישהו
ברצינות לא
לא ברצינות כן
לא ברצינות כן
כן
באותו הנושא: