6 תשובות
כי אוהיו זאת מדינה מאוד משעממת
אוהיו היא כמו פתח תקווה של ארצות הברית
זה התחיל מהשיר סוואג ליק אוהיו אם אני לא טועה
אני לא יודעת אבל אני מתה על הבדיחות עליה
תחפשי the world vs ohio משם זה הגיע
פשוט מדינה גנרית כזאת
אלוקים מלך❤❤