6 תשובות
פעם בכיתי ככ חזק שאבא שלי קם ושאל אותי מה קרה. פשוט עניתי שהקראש שלי שמאלני
לגבי בן זוג כן הייתי פוסלת, זה כי כבר מראה על הסתכלות על החיים ולא הייתי שורדת יום עם בן זוג שלא בדעה שלי..
ולגבי חברים אז לא, יש לי חברות לא הכח בדעה שלי, אבל חברים זה סבבה כי אני מסתכלת כל הבן אדם וכיאילו אני לא צריכה עכשיו לחיות איתו 24/7 ולגדל ילדים וכו..
ולגבי חברים אז לא, יש לי חברות לא הכח בדעה שלי, אבל חברים זה סבבה כי אני מסתכלת כל הבן אדם וכיאילו אני לא צריכה עכשיו לחיות איתו 24/7 ולגדל ילדים וכו..
אנונימית
חברים וזה לא אבל לזוגיות אני די חושבת שכן אבל זה תלוי עדין באיזו דעה מדובר
אנונימית
לגבי מעגל חברתי כללי? לא.
יש לי מלא מלא חברים מכל מיני דעות ולא באמת מלריע לי כל כך פוליטיקה
בין בני זוג זה כן מהווה בעיה מסויימת
אבל לי אישית אין יכולת להצביע בכל מקרה כי אני מתחת ל18 אז הדעה לא כזו משנה כרגע
יש לי מלא מלא חברים מכל מיני דעות ולא באמת מלריע לי כל כך פוליטיקה
בין בני זוג זה כן מהווה בעיה מסויימת
אבל לי אישית אין יכולת להצביע בכל מקרה כי אני מתחת ל18 אז הדעה לא כזו משנה כרגע
לא
בכללי כן, אבל אם הוא מאלה שחייבים לדחוף את זה כל שניה, קיצוניים ברמה מוגזמת אז זה תלוי כמה הקשר חשוב לי
באותו הנושא: