20 תשובות
כן ברור
בטח. היא יפהפייה
כן היא מהממת
ברור
שואל השאלה:
הייתי היום במסעדה ואחד העובדים שם צעק לעברי כזה 'הנה אגם בוחבוט באה לאכול אצלנו מי היה מאמין' חחח
הייתי היום במסעדה ואחד העובדים שם צעק לעברי כזה 'הנה אגם בוחבוט באה לאכול אצלנו מי היה מאמין' חחח
אנונימית
זה מחמיא, לי אומרים שאני דומה לאבי אבורומי
שואל השאלה:
^ מגניב
^ מגניב
אנונימית
לא
כן. היא מהממת
כן
כן היא יפהה
לא בעיניי היא לא יפה.
אמאלה היא מושלמת ברמות זה מחמאה רצח
אנונימית
כן
ברור מחמאה!..
חח גם לי אומרים את זה ואני לא מבינה מאיזה כיוון אני דומה לה אבל סבבה היא לא מכוערת אז זה בסדר
כן
באותו הנושא: