7 תשובות
איזה תקופות חשוכות הייתי מתחבא בחדר תמיד.
סובלים כמה שעות וזהו מה לעשות
אולי את לא באה לבית ספר מספיק אז בודקים שהכל בסדר בבית
אבל אלה לא מורים שעושים את זה יש לזה שם אחר
וואי גם אצלנו עושים
זה מעצבןן
הם עושים את זה כדי לבדוק שהכל בסדר בבית אבל זה חדירה לפרטיות שיעשו שיחה עם ההורים וזהו למה לבוא לבית
שואל השאלה:
הם לא יוציאו אותי מהבית או משהו נכון? כי אני ממש בלחץ
אנונימית
לא לא יוציאו בדרך כלל מוציאים נגיד אם יש הורים מתעללים ובעיות בבית אבל זה קורה לעיתים רחוקות
יש ביקורי בית כדי סתם לבדוק שהכל מתנהל כרגיל ואם את מבריזה מלא מהשיעורים אז רוצים לבדוק למה ומה הסיבה
בעיקרון מורים כן עושים, הם לא מחוייבים אז את לא חייבת לאשר את זה, בעיקרון ההורים יכולים לא לשאר את זה.
ככה או ככה זה התפקיד של הקב"ס בתכלס, שלדעתי עם התערבות של ההורים או של עו"ס גם הם לא יהיו מחוייבים לעשות ביקור.
לא יוציאו אותך מהבית אם הכל כשיר בבית.