12 תשובות
נראלי מוגזם
אם אין לך בעיה אתם יכולים להיפגש
רק תזהריי ממנו
רק תזהריי ממנו
לא. תחכי עם זה. את לא מכירה את הבנאדם
ואו שבוע מוקדם רצח
לא לא, בטח סוטה או משהו אל תקחי סיכון וגם מי המוזר שנפגש אחרי שבוע מדיבורים רק
לא לא, בטח סוטה או משהו אל תקחי סיכון וגם מי המוזר שנפגש אחרי שבוע מדיבורים רק
שואל השאלה:
בעיקרון דיברנו וידיאו וזה אבל לא באמצ מכירה הוא מהעיר שלי וזה אבל לא יודעת
מצד אחד לא אכפת לי מצד שני לא יודעת
בעיקרון דיברנו וידיאו וזה אבל לא באמצ מכירה הוא מהעיר שלי וזה אבל לא יודעת
מצד אחד לא אכפת לי מצד שני לא יודעת
תגידי לו שזה מוקדם לך תדברו עוד קצת
תגידי לו שזה מוקדם לך תדברו עוד קצת
מוקדם מידי
עדיף שתדברו עוד, תכירו יותר לעומק קודם.
אל תפגשי
אם מהר לך את מוזמנת להגיד לו שמוקדם לך והוא יכבד את זה לגמרי לדעתי.
כל אחד והקצב שלו. אם עשיתם וידאו ואת סומכת עליו לא רואה כאן בעיה. יש כאלה שנפגשים גם באותו יום.
באותו הנושא: