6 תשובות
אני חושבת דווקא שכן יש אנשים שמסוגלים להתגבר על דברים כאלו אבל יש כאלה ( הרוב) שהרבה יותר קשה להם
היי אהובה, תפני בפרטי אשמח לעזור
שואל השאלה:
אם כן איך עושים את זה
אנונימית
לא, אני לא חושבת שאפשר לבד
זה קשה. וצריך הכוונה מקצועית
קשה מאוד אבל אפשרי
אני כבר בערך 5-6 שנים עם הפרעות אכילה, ולא אפשרי לעבור את זה לבד. בגלל זה עדיין לא עברתי את זה, אינלי עם מי לדבר על זה, אינלי מי שיקשיב.