6 תשובות
אני חושבת דווקא שכן יש אנשים שמסוגלים להתגבר על דברים כאלו אבל יש כאלה ( הרוב) שהרבה יותר קשה להם
היי אהובה, תפני בפרטי אשמח לעזור
שואל השאלה:
אם כן איך עושים את זה
אם כן איך עושים את זה
אנונימית
לא, אני לא חושבת שאפשר לבד
זה קשה. וצריך הכוונה מקצועית
זה קשה. וצריך הכוונה מקצועית
קשה מאוד אבל אפשרי
אני כבר בערך 5-6 שנים עם הפרעות אכילה, ולא אפשרי לעבור את זה לבד. בגלל זה עדיין לא עברתי את זה, אינלי עם מי לדבר על זה, אינלי מי שיקשיב.
באותו הנושא: