3 תשובות
אני מבינה אותך, וזה באמת לא פשוט.
אבל אם לא תישני לא תוכלי לגשת למבחן בכלל ובטוח לא להתרכז בו.
עשית מה שיכולת, למדת, השקעת, וחוץ מזה כבר אין לך מה לעשות.
תעשי את המבחן מחר, ואם לא תצליחי לעבור אותו תנסי לעשות שיעור פרטני, או שיעורים פרטיים עם מורה נפרד.. אם זה חשוב לך, תשקיעי. רק בהצלחה במבחן!
אבל אם לא תישני לא תוכלי לגשת למבחן בכלל ובטוח לא להתרכז בו.
עשית מה שיכולת, למדת, השקעת, וחוץ מזה כבר אין לך מה לעשות.
תעשי את המבחן מחר, ואם לא תצליחי לעבור אותו תנסי לעשות שיעור פרטני, או שיעורים פרטיים עם מורה נפרד.. אם זה חשוב לך, תשקיעי. רק בהצלחה במבחן!
אני ממש מבינה גם אני השנה הדרדרתי בחומר בגלל שהמורה לא מלמדת טוב ויותר מחצי הקבצה נכשלו ואנחנו ההקבצה הכי גבוהה ולפני זה היה טוב ועכשיו זה סיוט ואף אחד לא מבין זה היה לי משנה שעברה 94 למבחן ברבעון הקודם 49 אז אני מפחדת להכשל שוב ולא הבנתי יוצר מחצי מה שהיא מסבירה
*יותר
באותו הנושא: