תשובה אחת
זה הכל תלוי במטרה שלך.
אם את אחת שתוציאי כסף מהחיסכון אם יש אפשרות להוציא ולהכניס חופשי, אז אל תשתמשי בdiy
הוא מתאים למטרות קטנות וספציפיות או כדי לשים כסף בצד לדברים ספציפיים (אני פשוט ככה מוודאת שיש לי כסף לתיקונים של הרכב, ללימודים וכדומה)

חיסכון חודשי הוא אחלה כי את פשוט קובעת הכנסה קבועה כל חודש לחיסכון ויכולה להוציא את הכסף רק פעם בחודש.

חיסכון wow לא ממליצה, כי זה לנעול הרבה כסף בלי שום אופציה להוציא למשך שנתיים, היו לי חברים שחשבו שתהיה נקודת יציאה והיו צריכים ממש לריב עם הבנקאיים של פפר כדי שיבטלו את החיסכון הזה.