התחברות
הרשמה
אני לא לומדת בשיעור , זה יהיה בסדר אם אשים אוזניה אחת באוזן?
4 בינואר 2023, 10:37
אוזניות
4 תשובות
לא חושב שמותר
ע
עברייינ
בטח. אני תמיד עושה את זה
י
ילדה ידידותית במיוחד
אני גם עושה את זה לפעמים
L
Lovely creature
יתפסו אותך הלך עלייך
א
אנונימוס 12342
באותו הנושא:
אני במחזור ואני הולכת לחופשה אם אני אשים שתי פדים עבים ואכנס למים זה יהיה בסדר?
אם אני במחזור ואני לא מוצאת פדים זה יהיה בסדר אם אני אשים ללילה רק תחתונית?
זה יהיה בסדר אם אני אשים טמפון בכיתה ז?
אם במקום עגבניות מרוסקות אני אשים רוטב פסטה לילדים זה יהיה בסדר?
אם בבוקר שמתי בושם מסוים, אם עכשיו אני אשים בושם אחר זה יהיה בסדר?
אני לומדת בחטיבה עם עוד 159 ילדים, הכל יהיה בסדר בעניין הקורונה?
אני לומדת באולפנה, זה יהיה נורא לשאול בשיעור את רב בית הספר...
-איפור- אני בת 13 וזה יהיה בסדר שאני אשים מסקרה וקונסילר כל יום לבית ספר?
אם יש לי פיתה קצת רטובה אם אני אשים בתנור זה יהיה בסדר?
אם אני אשים בבלילה לקרפים 2 ביצים במקום 3 זה יהיה בסדר?
זה יהיה בסדר אם אשים אותו מכנס ששמתי אתמול (טרנינג שחור)