12 תשובות
בחורה נאה למדי מהטיקטוק שניסתה לרוץ לכנסת ולא הצליחה
היא יפה בעיניי ממש אז כן גם לי אומרים את זה לפעמים חחח
יפה רצח
שואל השאלה:
הסתכלתי בגוגל לא עפתי על איך שהיא נראת. אני שוקלת להעילב
הסתכלתי בגוגל לא עפתי על איך שהיא נראת. אני שוקלת להעילב
אנונימית
כנסי לאנסטגרם שלה ותסתכלי טוב על הפנים שלה היא מהממת ברמות
הדר מוכתר לדעתי התבלבלה במקצוע
היא צריכה ללכת לדגמן במקום לרוץ לפוליטיקה
היא צריכה ללכת לדגמן במקום לרוץ לפוליטיקה
היא גועל נפש
אם את אוהבת את איך שאת נראית זה לא אמור להזיז לך אם מישהו אמר שאת דומה למישהי שלא יפה ואם את לא אוהבת את איך שאת נראית תתחילי לאהוב כי זה חשוב
מחמאה,יש תמונות שהיא לא מצטלמת טוב אבל נראית טוב
ובלי קשר גם בן אדם יפה יכול להיות דומה לבן אדם מכוער ולהפך,זה פשוט קשור למרכיבים משותפים בפנים לא בהכרח מעיד שאתם באותה ''רמת יופי'' בעיני הבן אדם שהשווה.
ובלי קשר גם בן אדם יפה יכול להיות דומה לבן אדם מכוער ולהפך,זה פשוט קשור למרכיבים משותפים בפנים לא בהכרח מעיד שאתם באותה ''רמת יופי'' בעיני הבן אדם שהשווה.
אנונימי
היא יפה ממש אז זה אומר שגם את
שואל השאלה:
בסדר אבל לא אעפתי עליה. אני אקח אתזהכמחמאה
בסדר אבל לא אעפתי עליה. אני אקח אתזהכמחמאה
אנונימית
כי לא ראית תמונות טובות שלה,יש לה בעיה קצת להצטלם אבל יש תמונות שרואים שהיא באמת נראית טוב,ובכל מקרה קחי הכל כמחמאה כל עוד לא ירדו עלייך
אנונימי
באותו הנושא: