8 תשובות
כן...
לצערי
אנונימי
כן גם לצערי אבל לומדים מזה הרבה ואני גם שמח שזה קרה באיזה מובן
האמת שלא יצא לי. אף פעם לא הייתי כזה בן אדם שמביע רגשות מספיק כדי להיות סמרטוט של אף אחת.
4AM
שואל השאלה:
גם לי קרה , וואלה כן זה שיעור לחיים
אנונימי
כל מה שחשוב הוא שאתה למדת מהטעות שלך. כל השריטות האלו והמבוכה הזאת זה חלק מלהיות גבר ולהתבגר.
4AM
שואל השאלה:
^^ זה לא נכון אחי , כי כשאתה איתה בזוגיות אתה צודק זה מעצים אותך
כשהיא לא רוצה אותך ואתה אובד עצות מרוב שאתה רוצה אותה אתה לא תחשוב בהגיון ותעשה שטויות.
אנונימי
כל גבר צריך אישה לידו. לא משנה מה יאמרו לך. בסופו של דבר כשאתה חוזר לבית חשוך וריק בערב אתה תרגיש ריקני. נשים הן הכוח המשפיע ביותר על גברים אי פעם. זאת אומרת שאסור לך לתת לכוח שלילי של נשים להשפיע עליך. תתעלם ממנו או תשתמש בו כמוטיבציה.
4AM