12 תשובות
לא בכלל לא חדמש לא
לא
לא.
ימשוך אותי לנתק קשר אולי
זה לא מושך זה סתם מעצבן
לא מה למה
לא, זה ימשוך אותנו לאחור.
לאא
לאא
לא
לא ואני אנתק איתך קשר.
לא, זה סתם מעצבן. אם תהיה ככה למישהי היא כנראה תנתק איתך קשר. צריך להיות עם פיגור בשביל לנסות למשוך ככה מישהי וצריך להיות עם אפילו עוד יותר פיגור בשביל להימשך לזה.
באותו הנושא: