68 תשובות
לא,לדעתי אבל זה גוף שלך וחיים שלך, הוא יכול לנצל אותך ולפרסם את זה את רוצה לחשוף לו את הגוף שלך? תעשו את זה פנים מול פנים. אינטרנט זה דבר מסוכן ואת כולה בקושי חודש ביחד!! אבל שוב גוף שלך
לא.
גם אם הייתם שנה ביחד לא
אנונימית
לא, ממש אבל ממש לא.
אל תעשי את זה.
לא
זרקי אותו
זאת בסך הכל החלטה שלך לחיים שלך אבל אני ממליצה לך לא לעשות את זה.
לא
והייתי נפרדת ממנו במקומך
אל תשלחי אף פעם ניודס, במיוחד אחרי תקופת זמן קצרה שכזאת. זה אחד מהחוקים הראשונים שיש לפעול לפיהם, כי אין לדעת לאן זה ילך. שום דבר לא נמחק לגמרי מהאינטרנט.
תשלחי לו תחת של דמות מצויירת.
אנונימית
לא ממליץ אבל אם בכל זאת את רוצה, אז בוואצאפ יש את האפשרות לתמונה חד פעמית ואי אפשר לעשות לזה צילום מסך (מה שכן אפשר לצלם דרך טלפון אחר אז זה גם לא מאה אחוז בטוח)
לא וכן, מכיוון שאתם בזוגיות ואתם אמורים לתמוך ולסמוך אחד על השני, מצד שני זה כולה שבוע
במידה ואת רוצה תשלחי ובמידה ולא על תשלחי
^^^אפשר לצלם מסך על תמונה חד פעמית בווצאפ.
תראי, נכון שמערכת יחסים בנויה על אמון אבל אתם מכירים שבוע ואנחנו לא יודעים אם הוא עושה עלייך מניפולציות
יכול להיות שהוא יסחוט אותך אם לא תשלחי לו עוד
או שיעביר לחברים
או שאם תיפרדו יתנקם בך איתם
בקיצור אנחנו לא מכירים את הבן אדם
אני חושבת שאם את סומכת עליו עם הגוף שלו ואת מוכנה לזה
תזמיני אותו להפגש בלייב
איו תתרחקי ממנו
גם אם אתם 20 שנה ביחד.
עדיף שתצלמי לו טת עצמך ותפתחי את התמונה ותביאי לו. מאשר שזה יהיה בטלפון , בוואצאפ. יכולים לפרוץ לך לטלפון ולפרסם את זה. לכי תדעי. אני לא סומכת על הטכנולוגיה. ובטח לא על מישהו שאת מכירה שבוע את נורמלית?
מספיק שזה יהיה מביך שאח שלך או אמא נגיד משחקים לך בטלפון ובטעות יראו את זה. את תרצי למות.
ועוד לא התחלתי בכלל לדבר על הדברים שהוא יכול לעשות עם התמונה. כמו להראות לכל החבריםשלו, לפרסם את זה, ואולי סתם לסחוט ממך תמונה ואחרי התמונה הוא יזרוק אותך כי את לא מעניינת הוא רק רצה לראות את הגוף שלך. ועכשיו שיש לו את התמונה שמורה אצלו מי יכול עליו.
לא
אתם רק שבוע
לדעתי עוד חודש תשלחי לו אם את באמת רוצה
לא כדאי אף פעם זה נשאר באינטרנט לתמיד, ועוד יותר רק בשבוע של זוגיות
אנונימית
אחותי הוא מנצל אותך. פתאום מבקש ניוד אחרי שבוע זה לא בסדר.
אם תשלחי לו אז זה יכול פתאום לעבור לאחד החברים ומחברים זה עובר לאנשים וכן הלאה.
אנונימית
גם לא עוד חודש !!! ^ גם לא עוד מאה שנה
לא שולחים תמונות שלא היית רוצה שיתפרסם בחיים- באינטרנט או בטלפון . זה יכול בשנייה להגיע למקומות הלא נכונים. מספיק איבדה את הטלפון ויש איזה האקר טוב שיודע לפרוץ ססמאות והיא אכלה אותה.
ולאבד את הטלפון קרה לפחות לכל אחד בחיים פעם אחת , זאת עובדה. זה חפץ אי אפשר להגיד " לי זה לא יקרה " כי אי אפשר לדעת. מספיק שכחה אותו בבית ספר או בעבודה ואכלה אותה.
אל תעשי זאת בחיים תאמרי לו אתה רוצה ניודס תראה פו*נו
בדרכ גבר שמבקש ניוד הוא דפוק גם . את רוצה גבר איכותי, קחי אחד שלא חולם לבקש ניוד .
תקשיבי, בגלל שאני רואה את המלחמה פה אספר לך סיפור.
חברה שלי פעם צילמה ניודס ושלחה אותו, אחרי כמה זמן הוא הסתובב בכל בית הספר ואיפה שהיא גרה.
היא נאלצה לעבור בית ספר, גם אחרי שהיא עברה התמונה נשלחה למורה שלה...
בקיצור לעולם אל תשלחי ניודס, לאף אחד.
לא .
תחכי עוד קצת
דאמ מה , לא
לא. חד משמעית לא. הוא יכול להשתמש בזה נגדך אם יהיה וויכוח או להראות לחברים אז הכי לא לשלוח
את רוצה? אם כן תעשי את זה ואם לא אז לא את לא חייבת לו כלום
מה זה ניוד?
לא
אם את באמת רוצה לפתח משהו מיני איתו אבל רק אם את רוצה הוא יכול לראות את זה במציאות במקום שיהיה לו תמונות שלך
ממש לא תשמרי על גופך החסון
אנונימית
בטח, רוצה גם לתרום לו כליה, לדבר על נישואים ולהכיר לו את ההורים?
נו בחייך, ברור שלא. בהנחה שזה לא ספאם זו שאלה טיפשית מאד.
שלא נדבר שמלכתחילה לא כדאי לך לשלוח כמו שאמרו מעלי ואם הוא ביקש אז אולי גם לא כדאי לך להמשיך תקשר איתו..
i am garbil^
תמים חח..ותמונה עירום. מלשון המילה באנגלית.
זו לגמרי החלטה שלך, אם את חושבת שאת יכולה לסמוך עליו ושאת רוצה לשלוח לו אז תעשי את זה אבל אם את לא בטוחה ב100% וסומכת עליו עדיף לך לא לעשות את זה, אומרים פה לא כאילו היא איתו היא יכולה לשעות מה שהיא רוצב
חד משמעית
אנונימי
אל תעשי את זה מה שיש באינטרנט נשאר לנצח שם
לא
אם את מרגישה בנוח תשלחי אם לא אל תשלחי. תעשי מה שאת רוצה לעשות עם הגוף שלך אל תתני לאנשים באינטרנט להגיד לך אם כן או לא זה שיקול שאת צריכה לעשות עם עצמך. אם את רוצה או לא בחירה שלך בלבד. אם את מרגישה בנוח תשלחי אם לא תגידי לו שלא ואם הוא לא מבין אותך כשאמרת לא, תביני שכאן הבעיה
ממש לא, ואם כבר את שולחת אז שלא יראו את הפנים שלך או שום פרט מזהה ותמצאי דוגמניות עם סוג הגוף שלך שתוכלי להגיד שזה שלה אם זה מודלף
לא אל צעשי את הטעות שאני עשיתי
אם את מרגישה בנוח אז שלחי אבל אני לא הייתי שולחת
לא.
סאס
לא.
אל תשלחי לו
לא וזה דגל אדום (בתור גבר אומר את זה)
אני בחיים לא הייתי מבקש.
לא
בכללי עדיף שלא תעשי את זה גם אם אתם יותר זמן
בחיים לא, גם אחרי שנה. מה שנשמר בטלפון לעולם לא ימחק.. אם הוא רוצה, אז פנים מול פנים... אבל לעולם אל תצלמי את עצמך..
להעיף אותו
ממש לא!
לא
ממש ממש לא. כמו שכתבו אלף פעם מעליי, הכל ישאר באינטרנט. לא תהיה לך אופציה למחוק את זה לגמרי ואני בכלל לא ממליצה לאף אחד לשלוח כי לעולם אי אפשר לדעת מה הבן אדם השני יעשה עם התמונות האלו, אם הוא יפרסם, ישלח לחברים, או ישתמש בזה נגדך. אני הייתי נפרדת ממנו, מבחינתי זה אומר שהוא ישר רוצה את הגוף שלי וזה מה שהוא רוצה במערכת יחסים הזאת.
https://www.gov.il/he/departments/legalinfo/10_amendment_to_prevention_of_sexual_harassment_law
שלום לאנונימית ,
חשוב ששיתפת בבקשה של החבר שלך .
כל הכבוד לכל המגיבים הרבים שייעצו לך באופן חד משמעי להמנע מהעברת תמונות עירום שלך ברשת לחבר.
לבקשב הזו עלולות להיות לה השלכות שליליות במידה ותעתרי לה.
ברגע שאת משחררת תמונה כזו לרשת , אין לך למעשה שליטה על אפשרויות השימוש בה.
זה גם יכול גם יכול לשמש מישהו לצורך סחיטה.
אין בדבר הזו שום דבר טוב מבחינתך.
בנוסף חשוב לציין כי על פי תיקון מס' 10 לחוק הסרטונים - הפצת תמונות ,סרטונים או הקלטות בעלי אופי מיני או פרסומם ללא הסכמת המצולם
עשויים להיות עבירה של הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות שהעונש עליהן יכול להגיע עד 5 שנות מאסר.
מצ"ב הקישור לחוק.
תיקון מס 10 לחוק הסרטונים
https://www.gov.il/he/departments/legalinfo/10_amendment_to_prevention_of_sexual_harassment_law
מאחל לך המשך חברות טובה.
אל.
שואל השאלה:
תודה לכולם! לעצתכם לא שלחתי.
אנונימי