6 תשובות
על פי איש מקצוע (לא אני) מישהו שלידי שמטפל בדברים האלה לכי כמה שיותר מהר לטיפול רפואי ופסיכולוגי נטו בשבילך שלא יהיה נזק בלתי הפיך כי העובדה שהמחזור שלך הפסיק זה אומר שהמצב קיצוני (בלי להלחיץ) אבל זה יכול להפוך לבתי הפיך והסיכויים לא לטובתך
אני מבקשת ממך לכי לטיפול זה רק לטובתך ועל תפחדי מסטיגמות כיום לכולם יש הפרעות אכילה רק בדרגות שונות
גם לי יש הפרעות אכילה בצלחה אהובה.
אין לי מחזור 5 חודשים ואמרו שאם אני לא משתקמת ומתמידה בתהליך מאשפזים אותי