9 תשובות
שזה אותו דבר
אתה מתגייס בשביל המדינה
אתה מתגייס בשביל מי שהיו לפניך
זה אותו דבר
בסוף לאף אחד לא אכפת
אתה עוד חייל שמשרת את הכיבוש
ובתור חייל אתה הפנים של המדינה
^ מה הקשר יש הבנה גם בגיל כזה של לתרום למדינה זה חשוב אומנים לא הדרך היחידה זה צבא אבל זה אחד מהם מאוד עיקרית ומאוד חשובה
בסדר אין לך למה לכעוס כמו שאמרת אני בת 16 ולא רואה את הצבא כמו שאתה אין לך מה לתקוף ויש הרבה שהצבא עושה להם טוב
האמת הסיבה היחידה שאני ארגיש אשמה במידה ולא אעשה צבא זה בגלל שלוחמים ואנשים תרמו 3 שנים מהחיים שלהם בשביל להגן עליי .
אני גם מרגישה סלידה מהמדינה הזו,המדינה לקחה מהורים שלי כל כך הרבה, והצבא עצמו גם המערכת עצמה אטומה, לא מתחשבת ,וגם בצבא בתור חייל יורקים עלייך אתה פשוט הופך לעבד של המערכת בלי זכויות
אנונימית
כי זה מה שמלמדים את האנשים בסופו של דבר יש עוד הרבה חיילים ואחד לא ישנה את הכל
אפשר לתרום בעוד דרכים
האמת אני לא מפחדת להתגייס כי אני לא מפחדת מקושי.
אנשים בורחים היום מכל דבר שקצת קשה להם ואני לא מדברת על אנשים עם פטור או פוסטראומה אלא סתם אנשים שאומרים כן אני לא רוצה להיות בצבא ישנים בחוץ אוכלים אוכל מעפן עדיף ללמוד זה באמת בעיניי ערך עליון לשרת את המדינה
אנונימית
בדיוק בגלל כל מה שכתבת כתבתי בעיניי.
אני יודעת הכל על פוסטראומה והתעלמות מהמדינה, יש לי במשפחה. ועדיין, אני מאמינה שאנחנו חלק קטן מדבר שלם, צבא ומדינה. וכל אחד (למעט פטורים וכאלה) צריך לתת את השנתיים שלוש בשביל המדינה שלו.
אנונימית
^לא עושים את זה בשביל כבוד או שאחרים ידעו פשוט עושים את
כי האנשים האלה ששמרו עלייך הם עשו את בשביל המדינה ,כדי שאנחנו נוכל לחיות פה בכבוד ובשקט ולכן אתה עושה את זה בשביל במדינה וגם בשביל אותם אנשים