4 תשובות
את צודקת
בדיוק.
כן שמתי לב לזה כמה פעמים
אני רואה את זה הרבה וזה כזה עצוב ומביך והסיבה לזה היא בשביל פרחים שלא מועילים בכלום
כן סטיפס הפך למקום מוזר מאוד
כאילו אם אין לכם תשובה לשוט אל תענו
הם מחפשים פרחים בכוח