תשובה אחת
בר גוריון אבל זה ליד כיכר רבין אז קחי בחשבון שיש באיזור עבודות בגלל הרכבת הקלה אבל לא ברמה שזה ממש על הפרצוף שלכם זה פשוט יהיה הנוף אם אתן מסתכלות לכביש וכו
אמה מה המחירים מעולים נגיד עד כמה שאני זוכרת מנה של פסטה ושניצל 45 שח משהו כזה קיצר שווה רצח וזה גם טעים