7 תשובות
תקני מה שנוח לך?
אני עשיתי טעות וקניתי הרבה יותר מידי חולצות ירוקות בשביל לשים מתחת למדים.
עצה שלי, תקני איזו חבילה אחת להתחלה ותראי אם את צריכה בכלל.
שואל השאלה:
השאלה אם לא יהיה לי חם עם ארוך או קר עם קצר
אנונימית
תלוי בך, את מכירה את הגוף שלך לא?
עד היום היית עם חולצות ארוכות או קצרות?
אני בכלל קניתי מלא חולצות ובסוף לא שמתי מתחת למדים.
בקיץ גם ככה המדים כאלו עשויים מבד מגעיל שמזיעים איתו ברגע, בחורף המעיל של הצבא מטורף ושומר אחלה על חום הגוף.
תלוי כמה קר לך
אני לא קניתי בכלל חולצות ארוכות כי אני יודעת שאני בן אדם שחם לו ואם באמת יש צורך אני שמה את הסופטשל
מה שכן אני ממליצה לקנות חולצות בהתאם לשירות שלך, כאילו אם את עושה יומיות אין טעם לקנות הרבה חולצות ירוקות כי שמים רק לבנות עם מדי א, לעומת מדי ב שמתחת להם אפשר גם ירוק וגם לבן
מה שכן אני ממליצה בכללי לקנות מספיק חולצות לפחות לשבועיים כי בדכ סוגרים שבת אחת בטירונות אז שלא תיתקעי בלי
גם וגם יותר ארוך
לאן את מתגייסת לי יותר שימושי ירוק
^ זה ממש לא נכון אני בשירות יומיות ושמה ירוק
אפשר לשים על א גם ירוק וגם לבן
אלא אם זה חיל האוויר או ים נא לא להטעות בבקשה
^אז אולי אצלכם נותנים אבל אצלנו אסור ירוק על א
מה התפקיד שלך?
חיל ירוק מותר אפילו מצ ראו אןתי לא אמרו כלום