11 תשובות
אין הרבה בארץ
אנונימית
קוריאני?
התנשא לי?
שואל השאלה:
את קוריאנית?!
אנונימי
לא,לצערי
אובססיבית לקוריאנים ברמה קשה.
קטינה מידי
סתם אוהבת קוריאנים
לך לאודות שלי:)
שואל השאלה:
אה אני 14
אנונימי
לא ילך,הא?
חחח עזוב אני סתם סתומה
שואל השאלה:
טוב
אנונימי
יש בטיק טוק כמה קוריאניות ישראליות שראיתי
בקוריאה
בארץ אין כ"כ