8 תשובות
בשום כוכב אין חיים.
לא כל כוכב
אבל יש חיים כנראה איפשהו
אבל יש חיים כנראה איפשהו
לא בכל כוכב, אבל ביקום איפה שהוא אני מאמינה שיש חיים או שהיו חיים
ברור שיש חיים בעוד כוכבים ואני חותמת לכם שיש חייזרים!
איך זה הגיוני שרק בכוכב שלנו יש חיים ויש עוד כוכבים שאין בהם זה נשמע לכם הגיוני?בדוק יש
אוליי יש איפשהוא
קודם כל אני לא חושבת שרק אנחנו חיים אלא יש גם חיים אחרים (חייזרים) וגם זה לא יהיה הגיוני אם רק אנחנו נחיה בעולם נכון זה נשמע מוזר ומפחיד לפגוש יצור שמעולם לא פגשנו אבל זה גם ההפך הם לא פגשו אותנו ואני חושבת שאם אנחנו מפחדים מהם הם גם מפחדים מאיתנו כי כיאלו כמו שאנחנו רואים אותם כיצור אחר ולא נראים כמונו הם חושבים אותו דבר עלינו
וכן אני חושבת שיש חיים בכל כוכב
באותו הנושא: