8 תשובות
שואל השאלה:
י' אבל מתי?
אנונימי
תחילת שנה בערך
אוקטובר כזה
שואל השאלה:
מה?? אני 5 יחל ולא למדנו על בעיות קיצון
אנונימי
אני דיי בטוחה שי"א אני י 5 יחל והמורה שלנו אמרה לנו שנחמד שנה הבאה
אני התחלתי השנה
כיתה י
כל אחד והקצב שלו
אצלנו ההקבלות הגבוהות למדו מההתחלה והשאר מתחילים עכשיו בערך