4 תשובות
טיילת..
אנונימית
נכון איפה שפונים לתחנת דלק שרוצים ללכת לביג או משהו יש כיכר כזאת עם אבנים צבעוניות, יש ליד פרחים ומקומות יפים להצטלם...
מלכי ישראל 3 או ליד הקוסמוס
כפרה זה קריית גת לא לפתח תקוות - וכן אני קריית גתית לצערי:-/
באותו הנושא: