11 תשובות
אין איזה קסם אחותי, רק עם בזמן את רואה שיש חיים גם בלעדיו
לחשוב על דברים אחרים ולמצוא תעסוקה
לעשות דברים שעושים לך טוב, לצאת עם חברים, לראות סרט, להיות עם המשפחה, לקרוא ספר טוב וכו'

פרידה היא דבר כואב, זה מובן.
אבל לאט לאט הכאב עובר ואת תרגישי טוב יותר.

חיבוק ❤
תתעסקי בעצמך. תטפחי את עצמך, ותהי בסביבה שעושה לך טוב. לוקח זמן, אבל בסוף זה עובר
שואל השאלה:
אחריי כל תעסוקה זה חוזרשוב.. גם לחברות שלי יש חבר ואני ככ מקנא
אנונימית
אולי תנסי להכיר משהו
שואל השאלה:
האמת לא מוצאת :/ לרוב זה באמת עוזר לי
אנונימית
תקשיבי את פשוט חייבת להתחיל לצאת מהבית וכן בשביל להמשיך את חייבת גם למחוק תמונות וממש לנתק איתו את הקשר רק ככה תמשיכי
שואל השאלה:
מחקצי הכל זרקתי הכל הכל
אנונימית
הלב אף פעם לא שוכח תזכרי את זה !
ולכן אי אפשר להילחם בו ולנסות לנתק מימנו, אלא לתת לו את הזמן ( כי רק הזמן הוא התרופה הגדולה בחיים האלה) ואולי תכירי מישהי שיידע למלא את החסר הזה ! ❤
אשמח לייעץ לך ולעודד אותך תמיד
שואל השאלה:
תודה רבה לך!!❤
אנונימית