14 תשובות
יש רמות של אוטיזם
יש רמה גבוהה ויש רמה נמוכה עד נמוכה מאוד בטח כמו חברה שלך
תתייחס אליה נורמלי זה לא משנה דבר
אוטיזם זו לקות במערכת העצבים, לא רואים את זה ממבט ראשוני
יש סוגים של אוטיזם ויכול להיות שהיא בתיפקוד גבוהה (נמוך יחסית על הספקטרום)
יש סקאלה
זה אפשרי, היא כנראה אוטיסטית בתפקןד גבוה
יש ספקטרום רחב
כי היא תפקוד גבוה
גם לי יש את זה ולא ממש מצליחים לראות
אנונימי
^ קורע -_-
אנונימי
כי היא בתפקוד גבוה כנראה. אוטיזם זה ספקטרום מאוד רחב. מה זה "לא נראית אוטיסטית"? איך נראה אוטיסט?
יש רמות
אני אוטיסטית ואני ממש יפה אין שום קשר בין יופי לאוטיזם אחי
רק בגלל שהיא יפה לא אומר שהיא לא אוטיסטית.
לאוטיזם אין קשר ליופי
אנונימית
יש רמות מסויימות
יש רמות של אוטיזם
אוטיזם בתפקוד גבוה