12 תשובות
אני יכול להגיד שבמצבים כאלה מומלץ ללכת לפסיכולוג (עוזר מנסיון אישי). רק בריאות
^^בדיוק, תלכי לגורם מוסמך שיוכל לתת לך את העזרה הנפשית שאת זקוקה אליה.
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות, כבר הייתי באשפוז וזה החמיר את המצב שלי, אני בת 26 אז פנימייה לא
חווה את זה גם תנסי ללכת לפסיכולוג ואם המצב באמת חמור אולי יתנו לך תרופה,את חזרה בטירוף ואני מתפללת גם בשבילי וגם בשבילך שיהיה בסדר!
אל תשמרי לעצמך בבקשה לכי לגורם מוסמך:)
אפשר לשאול ממה את סובלת
חרדה.דיכאון. ???
היי תראי לגבי הקצבאות סביר להניח את תקבלי זכות
אבל עזבי את זה חשבת ללכת לאישפוז ?
כי מי משאת אומרת זה נשמע מצב ממש לא טוב ואישפוז מחלקות פסיכאטריות יכולות לעזור לך אולי בהמשך למצוא לך הוסטל/פניימיה משהוא שיקומי /טיפולי
אנונימית
לא מידית כל אחד תלוי בזמן שלא ועומס הכניסה וכן צריך 40 אחוז נכות
אנונימית
שואל השאלה:
עברתי כבר כמה פסיכולוגים ולא היתה התקדמות, החלפתי טיפולים תרופתיים אבל ההפרעה שלי עמידה מידי.. עדיין מחפשת את השילוב כדורים המתאים בשבילי
אולי ללכת למקום שיקומי/טיפולי ?
דיור מוגן
יש את חירם (קיבוץ הרדוף)
את חייה חדר מי שלך והכל ויש לך צוות מדרכים סוציאליים פסיכולוגיים שמלווים אותך
או תוכניות הד גוונים שאת גרה עם כמה חברי בגילך פחות או יותר בבית אחד גם יש צוות מדריכים ובנייה מערכת שבועית מה את הולכת לעשות
הד יש ביקנעם/עפולה/לוד/שדרות
יש גם דיור מוגן כמו ידיד לנפש/קידום
פגישה דרך הבית שלך עם סוציאל/מדריך אחד לשבוע
אנונימית
שואל השאלה:
הכניסה לשם מידית??? והאם צריך 40% נכות?
היי יקירה, שומעת בדברייך כמה שהנפש שלך מותשת, נשמע שאת מרגישה כל כך לבד בהתמודדות, כאילו אף אחד לא באמת מבין עד כמה שזה כבד, לקום אל עוד בוקר שבו אין תחושה של משמעות ומטרה, כמה מייאש זה יכול להיות. ובכל זאת, המילים שלך גם מביעות קול של תקווה, קול אמיץ שדרכו את צוברת כוחות לכתוב ולשתף אותנו במצוקה שלך.

יקירה, גם אם באופן וירטואלי, את לא לבד. אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ורוצה להזמין אותך לצ'אט אנונימי שלנו. מדובר במקום בטוח, בו תוכלי לשתף ולפרוק באופן אישי ולא שיפוטי. אנחנו כאן כדי להושיט יד, להקשיב ולחשוב יחד איתך על דרכי התמודדות שמתאימות לך.

זה הלינק לצ'אט: https://sahar.org.il/help

מחכים לך,
מתנדבת סה"ר
שואל השאלה:
תודה רבה לך❤ אני מדברת עם עמותת סהר לפעמים מאז שהפסקתי עם הפסיכולוגית שלי זה עוזר לי לפעמים