מישהו שפעם יצאתי איתו וזה נגמר בנינו ברע כי הוא לא רצה להמשיך באותה תקופה
לא מפסיק בשבועיים האחרונים להגיב לי על כל סטורי שהעליתי בקלוז פרינדס (שכחתי שהוא שם) כששאלתי אותו מה הקטע ואמרתי לו שזה מבלבל אותי הוא אמר לי כלום, ושאם זה מתסבך אותי כי עדיין יש לי רגשות הוא יחסוך ממני ולא ישלח יותר הודעות. קצת תקפתי אותו בשאלות של "מה הקטע שלך למה חזרת איתי לקשר באמצע החיים" ואני מרגישה שהוא פחד להגיד איך הוא מרגיש, אתם חושבים שאני צודקת והוא באמת מתוסבך עם הרגשות שלו או שהוא לא רוצה? אני פשוט לא רואה סיבה למה לו לחזור איתי לקשר אחרי שלא דיברנו שלושה חודשים.