11 תשובות
לא היה לי עדיין
לא היה לי עדיין חבר
בגיל 2 התחתנתי בגן
14
10 נראלי אבל עשו לנו לחץ חברתי
לא היה לי עדיין
שואל השאלה:
תודה שעניתם :)
היה לי בגיל 12
מתחרטת על זה
14 לפני שנה וחודשיים כזה
אבל נפרדנו כי לא באמת מצאתי משהו בזוגיות
זה היה נראה כיף אז רציתי גם אבל לא באמת הייתי מוכנה או משהו