11 תשובות
לא היה לי עדיין
לא היה לי עדיין חבר
בגיל 2 התחתנתי בגן
15
14
10 נראלי אבל עשו לנו לחץ חברתי
לא היה לי עדיין
שואל השאלה:
תודה שעניתם :)
תודה שעניתם :)
היה לי בגיל 12
מתחרטת על זה
מתחרטת על זה
14 לפני שנה וחודשיים כזה
אבל נפרדנו כי לא באמת מצאתי משהו בזוגיות
זה היה נראה כיף אז רציתי גם אבל לא באמת הייתי מוכנה או משהו
אבל נפרדנו כי לא באמת מצאתי משהו בזוגיות
זה היה נראה כיף אז רציתי גם אבל לא באמת הייתי מוכנה או משהו
באותו הנושא: